Zuid Afrika juli-augustus 2016 met Camemi - Reisverslag uit Le Bousquet-d'Orb, Frankrijk van Elly Ros - WaarBenJij.nu Zuid Afrika juli-augustus 2016 met Camemi - Reisverslag uit Le Bousquet-d'Orb, Frankrijk van Elly Ros - WaarBenJij.nu

Zuid Afrika juli-augustus 2016 met Camemi

Door: PAM van Driel

Blijf op de hoogte en volg Elly

19 Juli 2016 | Frankrijk, Le Bousquet-d'Orb

Vandaag nog een hectische dag. Familie is vanmorgen vertrokken. Het afscheid was een beetje chaotisch. Ik moest voor controle, en om een afspraak te maken voor een medische ingreep later dit jaar, om 9 uur in het ziekenhuis zijn en had het idee dat ik daarna snel naar huis kon om de familie uit te zwaaien maar daar dacht mijn behandelend arts anders over. Ter plekke werd een afspraak gemaakt met de longarts en binnen een half uur zat ik daar weer in de behandelkamer. Ook de krammetjes die nog in mijn borst zaten, na een kleine ingreep, moesten er nog uit want je moet wel netjes op reis, je weet tenslotte nooit wat je tegenkomt. Lijkt me ook beter om door de douane te komen. Maar inventief als we zijn, familie gebeld en geregeld dat die richting ziekenhuis kwamen en daar op de parkeerplaats afscheid genomen. Zij gaan weer verder vakantie vieren na een weekje bij mij doorgebracht te hebben. Ik zal maar niet op de weegschaal gaan staan want Bart heeft weer aardig zijn beste gedaan deze week. Tijd om het stil te vinden in huis zit er ook niet in want er is vandaag nog genoeg te doen. Alles verder in orde maken want er is best het een en ander te regelen als je vier weken van huis gaat en dat in de zomerperiode. Gelukkig heb ik heel lieve buren die een oogje in het zeil houden en de tuinman zorgt voor het zwembad en zal controleren of ik alle waterpunten goed heb aangesloten zodat ik na terugkomst ook nog kan genieten van de tuin. Laatste wasje draaien, strijken en koffer inpakken. Moet ook op tijd naar bed want morgenochtend is het heel vroeg dag voor mijn trip naar Nederland. We vertrekken naar Kaapstad vanuit Amsterdam dus voor mij nog een extra vlucht. Maar een kniesoor die daar op let.

  • 19 Juli 2016 - 21:33

    Alexandra:

    Veel plezier met Camemi, geniet van het mooie Zuid-Africa

  • 20 Juli 2016 - 01:17

    Juliette:

    Zo, daar had je ook nog even tijd voor..... pfff! Zoals al gezegd, heel goede reis, fijne vakantie en we gaan je volgen, dikke kus!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Elly

Een onverwachte reis die in een opwelling is geboekt en waar we naar uitkijken.

Actief sinds 10 Maart 2012
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 21058

Voorgaande reizen:

15 April 2017 - 29 Mei 2017

China april - mei 2017

20 Juli 2016 - 08 Augustus 2016

Zuid Afrika juli-augustus 2016 met Camemi

Landen bezocht: