Wijnproeverijen - Reisverslag uit Franschhoek, Zuid-Afrika van Elly Ros - WaarBenJij.nu Wijnproeverijen - Reisverslag uit Franschhoek, Zuid-Afrika van Elly Ros - WaarBenJij.nu

Wijnproeverijen

Door: PAM van Driel

Blijf op de hoogte en volg Elly

28 Juli 2016 | Zuid-Afrika, Franschhoek

Helaas weer een regendag. Vannacht ook ontzettend geregend. Was wel gezellig dat tikken van de regen op het dak. Overdag wat minder. We hadden gisteren al besloten dat we met de wijnbus/wijntrein en wijnauto een aantal wijnhuizen zouden bezoeken. Door dat niet met eigen vervoer te doen kon ik me ook te goed doen aan de wijnproeverij. Dat hebben we ook gedaan. We hadden al van tevoren besloten dat we de excursie af zouden sluiten met een lunch in het 5-sterren restaurant van Grande Provence. Whow dat was lekker !! Echt geweldig en ook nog een geweldige ambiance. We hebben het ons uitstekend laten smaken en hoeven vanavond dan ook niets meer te eten.
Op de terugweg kwamen we langs een kapper/manicuur en pedicuur. Dus zijn we daar naar binnen gegaan en hebben onze handen en voeten laten doen. Het is de eerste keer in mijn leven dat ik mijn teennagels heb gelakt.

  • 28 Juli 2016 - 23:12

    Amber Van Driel:

    Ik mocht tot m'n 18e nooit drinken van je en ik zie Camemi steeds met een glas wijn voor d'r neus. let je wel een beetje op dat je haar niet op het foute pad brengt :-)

  • 29 Juli 2016 - 13:51

    Geeske Jansen:

    Volgens mij zijn jullie behoorlijk aan het genieten. Jammer dat jullie niet me de auto zijn, zodat de wijnkelder flink aangevuld kan worden... Ben wel beetje jaloers..Wens jullie een mooie tijd

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Elly

Een onverwachte reis die in een opwelling is geboekt en waar we naar uitkijken.

Actief sinds 10 Maart 2012
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 21056

Voorgaande reizen:

15 April 2017 - 29 Mei 2017

China april - mei 2017

20 Juli 2016 - 08 Augustus 2016

Zuid Afrika juli-augustus 2016 met Camemi

Landen bezocht: