met de Ultrapight - Reisverslag uit Hazyview, Zuid-Afrika van Elly Ros - WaarBenJij.nu met de Ultrapight - Reisverslag uit Hazyview, Zuid-Afrika van Elly Ros - WaarBenJij.nu

met de Ultrapight

Door: PAM van Driel

Blijf op de hoogte en volg Elly

30 Juli 2016 | Zuid-Afrika, Hazyview

Lekker uitgeslapen tot half 10 en toen pas gaan ontbijten. We zijn allebei lekker moe. Tijdens het ontbijt lagen op ongeveer 15 meter afstand 2 Hippo’s te slapen. Wel bijzonder hoor dat zoiets mogelijk is. Daarna ons tripje voor maandag nog gaan regelen. Camemi is nog bij het zwembad gaan liggen en is een lunch gaan bestellen. Die werd netjes bij ons huisje afgeleverd. Wat een service. Toen we later op de middag terugkwamen was alles netjes opgehaald en zag de kamer er weer picobello uit. Op het bed was een leuk motief van verschillende blaadjes gemaakt. Rond 2 uur zijn we vertrokken naar ons volgende avontuur. Vliegen met een Ultralight. De jongen die het voor ons had geregeld bood aan om met ons mee te gaan. Geen probleem voor ons. Toen we de poort uitreden liepen er nog twee jongemannen. Hij vroeg of die ook mee mochten rijden. Natuurlijk geen probleem. Op naar het benzinestation waar ze een geldautomaat hebben. De trip moest namelijk cash worden betaald. Toen kwam ik tot de ontdekking dat ik mijn portemonnee in het huisje had laten liggen. Was een foutje van Camemi die had hem niet in mijn tas maar op het bureau gelegd. Wij weer terug en toen was het krap als we ook nog geld moesten gaan pinnen. Onze gids bood ons aan om van hem 500 Rand te lenen. Prima. Bleek uiteindelijk niet nodig te zijn want ik had nog genoeg cash. Morgen eerst maar geld halen voor we naar onze volgende event gaan want de portemonnee is nu leeg.
Eerst is Camemi de lucht ingegaan. Echt heel gaaf. Daarna was het mijn beurt. Voelt bijna weer als parachutespringen. De frisse lucht in je gezicht voelen. Heerlijk. Prachtige route gevlogen en de piloot heeft het nodige uitgelegd. Veel te snel was het weer voorbij maar ja, aan alle leuke dingen komt een einde.
Daarna terug naar het hotel en is Camemi weer bij het zwembad gaan liggen. Ik ben mijn verslagen weer bij gaan werken. Om 6 uur moesten we in het restaurant zijn want dan zou er een show van Zulu-dansers worden gegeven. Heel gaaf. Ik had dat jaren geleden al eens meegemaakt. En ja hoor wie werd er weer uit het publiek gehaald om mee te dansen: Camemi !! Ze was helemaal op dreef en gooide haar benen net zo hoog de lucht in als de Zulu-dansers. Ze kreeg dan ook een daverend applaus van de toeschouwers. Aansluitend was er een diner. We hebben gekozen voor plaatselijke delicatessen. Eerlijk gezegd vond ik de wormen niet het meest lekkere hapje. Al met al toch weer een latertje terwijl we juist van plan waren om op tijd het bed in te gaan. Maar wederom een geslaagde dag.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Elly

Een onverwachte reis die in een opwelling is geboekt en waar we naar uitkijken.

Actief sinds 10 Maart 2012
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 21093

Voorgaande reizen:

15 April 2017 - 29 Mei 2017

China april - mei 2017

20 Juli 2016 - 08 Augustus 2016

Zuid Afrika juli-augustus 2016 met Camemi

Landen bezocht: